Portefeuillehouder
Harry Bakker

Telefonie:

De Servicebalie, waarvan telefonie een onderdeel is, heeft een zeer verouderde, niet digitale kennisbank. Een digitale kennisbank kan helpen bij een vlotte en juiste dienstverlening door de telefonistes. Om te onderzoeken welk systeem past bij onze behoefte zal een adviesopdracht uitgezet worden. Daarin zal ook gekeken worden naar een klantcontactsysteem.

 

Digitaal (samen-)werken, of te wel zaakgericht werken:

In 2021 wordt hier verder inrichting en uitvoering aan gegeven. Dit onder andere door een combinatie van klantgericht en procesmatig werkprocessen te sturen, het verder optimaliseren van de verschillende faciliteiten binnen Office 365, het verder op orde brengen van de informatievoorziening en het uitvoering geven aan het 'mobile devices'- beleid wat erop gericht is medewerkers steeds meer digitaal op te pakken en te verwerken.

 

Voor een nadere concrete uitwerking van alle in 2021 op te pakken projecten wordt verwezen naar de paragraaf Bedrijfsvoering (onder B Informatievoorziening en automatisering).