Portefeuillehouder
Harry Bakker

Planning
Startdatum: 21-03-2018
Einddatum: 16-03-2022

In 2019 stelde de raad de Visie op Dienstverlening vast. Dit visiedocument is een leidraad voor het Ambitieplan Dienstverlening en Informatievoorziening. In het Ambitieplan beschrijven we vanuit verschillende invalshoeken hoe we de dienstverlening en digitale transformatie in Drimmelen realiseren.  



Toelichting

O

Kwaliteit

Het opstellen van het Ambitieplan, als onderdeel van de uitwerking van het Visiedocument Dienstverlening, heeft vertraging opgelopen. Dit heeft vooral te maken met personele uitval (externe inhuur) en met het Coronavirus; werving loopt hierdoor een aantal maanden vertraging op. Er is echter wel een aantal zaken in gang gezet om het Ambitieplan voor te bereiden en nu reeds concreet uit te werken, denk aan het Onderzoek telefonische bereikbaarheid, afstemming met gemeente Breda over samenwerking/gezamenlijke aanschaf telefonie en het onderzoek inhuur derden (procesoptimalisaties) en er is inmiddels een projectportfolio opgesteld op grond waarvan prioriteiten voor digitaliseringsprojecten bepaald worden. De planning voor het Ambitieplan is dat het eerste concept in september 2020 aan de raad kan worden gepresenteerd.